Saturday, September 5, 2009

Dialog menarik

"Redha mmg la redha...tapi ble smpi mse rindu tu mcm mne?"

Dialog di atas adalah petikan dr drama 'Nur Kasih' kat tv3 tu...rmi org ske tgk cte ni...mmbe2 aku x sah klo x donlod setiap episod...maklumlah...nk tgk kat tv,mls nk p berjln ke bilik tv...kdg2 plak,jumaat mlm ade kelas ganti...asalnye aku pon x minat sgt cte ni...tp disbbkn boring,aku minx la cte ni kat mmbe aku...best gak rpenye...mmg menarik la cte ni...tp dialog ni agak terkesan gak la dlm ati aku

Alkisah

Dia:Sy minx maaf la...bkn sy xnk reply msg and xnk angkat fon...tp sy slalu letak nset sy merata...
Aku:Yela...sy faham
Dia:Ok la klo faham...tp awak jgn la mrh
Aku:(Dalam hati)...Sy x mrh cme kdg awk tlg la faham perasaan sy

  • Nota:Dialog ni berlaku mse tgh tggu nk tgk wayang

Sy paham kamu mcm mne syg...sy cbe utk tahan ape yg sy rse...tp kamu tau kn sy mcm mne ble sy rindu kamu?kdg2 sy x tau nk wtpe ble sy rindu kamu...sy bley redha ngan keadaan kte,tp ble sy rindu kamu mcm mne sy nk buat?

No comments: